Tuesday, January 20, 2009

Yo-Yo Ma, Itzhak Perlman, Anthony McGill & Gabriela Montero perform at Obama's Inauguration, HQ

Yo-Yo Ma, Itzhak Perlman, Anthony McGill & Gabriela Montero perform at Obama's Inauguration, HQYo-Yo Ma, Itzhak Perlman, Anthony McGill & Gabriela Montero perform John Williams Composition "Air And Simple Gifts" at President Barack Obama's Inauguration, Washington DC, Jan. 20, 2009
Author: spilzax
Duration: 4:39



Photos for video
Yo-Yo Ma, Itzhak Perlman, Anthony McGill & Gabriela Montero perform at Obama's Inauguration, HQ
Video Yo-Yo Ma, Itzhak Perlman, Anthony McGill & Gabriela Montero perform at Obama's Inauguration, HQ Yo-Yo Ma, Itzhak Perlman, Anthony McGill & Gabriela Montero perform at Obama's Inauguration, HQ Yo-Yo Ma, Itzhak Perlman, Anthony McGill & Gabriela Montero perform at Obama's Inauguration, HQ

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.